پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ |۲۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 3, 2024
حسن مصلح امام جمعه برازجان

حوزه/ امام جمعه برازجان گفت: اقتدار امروز ما در مبارزه با جبهه ظلم و استکبار جهانی، ثمره هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری (دام‌الله‌ظله) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان در پیامی به مناسبت عملیات وعده صادق ۲ سپاه پاسداران، اظهار داشت: انجام عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲ توسط جان برکفان سپاه پاسداران با حمایت ارتش غیور و وزارت دفاع، در قلب سرزمین های اشغالی و درهم کوبیدن مواضع نظامی، امنیتی و مراکز راهبردی رژیم اشغالگر قدس موجب شادی امت اسلامی و آزادگان عالم شد.

وی با بیان اینکه ایران امروز در دفاع از خود و مظلومان، هر تجاوزی را قاطعانه پاسخ خواهد داد، افزود: اقتدار امروز ما در مبارزه با جبهه ظلم و استکبار جهانی، ثمره هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری (دام‌الله‌ظله) است.

حجت الاسلام مصلح بیان کرد: همگی از فرزندان ملت در نیروهای مسلح سرافراز تقدیر می کنیم و امید است در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عجل‌الله‌ تعالی‌ فرجه الشریف) و هدایت‌های رهبر فرزانه انقلاب و حضور دشمن شکن مردم شریف، ایران اسلامی همچنان بر مدار عزت و اقتدار، پایدار و مستدام باشد و در منکوب کردن ستمگران، مشمول امداد و نصرت الهی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha